Ullis med mammis

I söndags var jag och min mamma i Ullared. Jag har så länge velat åka dit på riktigt och liksom verkligen få gå bananas bland ALLT. Så när mamma svarade ja på min spontana fråga några dagar tidigare blev jag så himla glad över att hon ville följa med.


08.00 lämnade vi Huskvarna och på klassiskt utflyktsmaner stannade vi vid en rastplats och fikade på vägen.

Inte för att pappa och Nicklas inte hade fått följa med om de hade velat/haft möjlighet till det men det var fint att bara få vara jag å mamma.


Väl framme på Gekås så rattade vi varsin vagn in i det stora varuhuset och vi bestämde mötesplatser med ca 1-1,5h mellanrum för att kunna gå på både tumanhand och var för sig. Fem timmar spenderade vi i denna jättelika butik och kassarna var många som lastades in i bilen. Jag blev allt ifrån gardiner, lakan, solcellslampor till en nässug för bebisar rikare (fattigare) och jag kommer verkligen försöka göra en sån här utflykt igen nästa sommar. En av mina topp tre denna sommar!

En del av utbudet som packades upp hemma i Stockholm ett dygn senare. 




1 Phar:

skriven

Du är helt från vettet dotter...
Men om det är så roligt kanske jag ska följa med nästa gång? N O T

Kommentera här: