Framme med min superduo

(null)
Efter en kylskåpstömningsfrukost kom vi iväg hyfsat enligt plan på vår resa mot Karlskoga. Lite smågrejer som vi skulle fixa i sista minuten såklart men annars gick allt rätt smidigt. C levererade ännu en längre bilresa rätt smärtfritt så vi kan ännu en gång pusta ut. Lite ledsenhet uppstod när vi stannad till för lunch men då fick han också lite mat och sen kunde vi köra vidare.

När vi kom fram var det redan mörkt och vi har spenderat kvällen med god mat och "Mandelmans jul" på tv:n. Jag har också fått vila en längre stund ifrån amning då Nicklas gav lite utpumpad mjölk med flaska när vi kom fram. Skönt! Men också oskönt då det resulterade i att jag fick pumpa ut ännu mer sen för att det liksom behövde tömmas. Ond cirkel på nåt vis.
(null)
(null)
Nu sussar båda mina män i olika sängar bredvid mig. Jäkla superduo dem där alltså. Cornelis liksom bara hänger med och är nöjd bara han får vara i närheten av oss. Peppar peppar, man får hoppas det håller i sig julveckan ut!
(null)

Kommentera här: