Ett hus i min smak

Då var det dags igen. Ett tips från Hemnet. Att fundera på att köpa ett hus i denna stad är ju rätt så långt bort i framtidsplanen men i drömmarna är den väl framträdande. Ett fint hus nära stan ligger i dagsläget på en sådär 8milj, och då snackar vi inga drömkåkar utan vanliga hus. Men idag föll jag över ett hus som är så gulligt att jag smäller av. Prislappen är 5,5milj vilket är sjukligt mycket pengar men för att vara hyffsat nära Stockholm, nämligen i villaområdet Stuvsta i Huddinge, så är det ändå ett överkomligt pris, typ.

Tänk att liksom få bo i ett torp fast nära stan. Vilka trädgårdsfester man skulle kunna ha och inte nog med att huset i sig är gulligt, det har även ett litet gästhus på tomten. Med gamla detaljer bevarade men ändå i fint skick så hade jag på riktigt kunnat packa ihop Kalmgatan och flyttat in på studs. 25 min med buss till Gullmarsplan är iof på gränsen men ändå överkomligt.
 
Spana in huset HÄR!

 
 
 
 
 

Kommentera här: