Grön start med solig fortsättning

God morgon! Solen strålar och jag har en ledig dag. Jobbar dock hela helgen sen så denna dag får gärna hålla i sig länge! Trist dock att inte en kotte finns att umgås med en sån här dag men något skall jag väl se till att roa mig med. 


Inledde i vilket fall dagen med att göra en grön smoothiebowl! Fryst broccoli, fryst mango, en halv banan, en halv avocado och havremjölk.

Det blir som en söt guacamole typ! Känns väldigt nyttigt när färgen blir grön även om det visserligen är en hel del socker i frukten. Men va fasen. Bara att säga att man åt broccoli till frukost tycker jag försvara det mesta!

Har hängt ute på balkongen sedan jag klev upp och det steker verkligen där solen ligger på. Men nu närmar sig klockan 10.30 och då får man lägga sig på matbordet eller flytta ut en fåtölj för att nå strålarna. Tror jag  skall flytta ut en fåtölj och lyssna på en podd innan jag tar tag i dagens "alla" åtaganden. Men först kaffe!

Kommentera här: