Tre, fem eller sju veckor kvar

Det är inte många arbetspass kvar för mig på Biggest nu, sju stycken närmare bestämt. Sen är det ovisshetens tid som kommer, fy fan rent ut sagt. Men bara att försöka att inte tänka så långt frammåt utan att ta dag för dag och njuta av att vara ledig och vad som komma skall. Båda jag coh N har en tendens att börja tänka på saker som ligger väldigt långt fram i tiden och bli stressade och uppgivna över det. Men nu är nu och jag tänker att oavsett om det är tre, fem eller på sin höjd sju veckor kvar innan Köttvar kommer så skall jag mysa in den här hösten, som iof väl redan börjat men ändå. 
Tanken är, sovmorgon med stooora koppar té. Strosa på Söder när alla andra jobbar oh man har de små loppisarna för sig själv. Äta och baka kanelbullar. Bada orimligt mycket och göra både inpackningar och skrubbningar i timmar. Titta på serier (måste bara hitta nån att fastna för först). Umgås med fina vänner, kanske under en lunch för det har man ju aldrig tid för annars. Ja sen skall jag väl vila lite också... 
Vad händer idag då, denna regniga torsdag? Kvällsjobb väntar och sedan blir det övernattning på jobbet pga tidig start imorgon. Till helgen komemr mamma och pappa och jag håller tummarna för att det iaf kan bli lite finare väder så vi kan strosa på stan en sväng. Söndagen avslutar jag med lite myshäng hos Nina är tanken. 
Men först två jobbpass. 
Bildkällor finnes HÄR.
 

Kommentera här: