Dagens femma

Dygnets fem bästa:
  • Nicklas nattade Cornelis med flaska igår. Bara vetskapen om att den lilla Cotten KAN somna för natten utan ett bröst kändes som en seger.
  • Nicklas gick upp idag och jag fick sovmorgon då C ville gå upp tidigt men inte jag.
  • Jag joggade (lååångsamt) i 20min utan att stanna.
  • Jag badade typ i 1h ostört.
  • Vi gick en kvällspromenad klockan 19.00 och det var fortfarande ljust!
(null)
(null)
Imorgon blir det vardag igen och Nicklss kommer jobba kväll under veckan och till helgen försvinna utomlands i en vecka igen. Så nu är vi verkligen tillbaka i "det vanliga" livet igen. Jag och C skall FÖRSÖKA att ta det lite lugnt också, känns som att det lätt blir att vi maxar våra dagar för att inte få långtråkigt (läs jag). Men tror det kan vara bra att försöka få in lite lugn och ro och hitta några stackars rutiner för det lilla barnet. Just nu jobbar vi för läggdags 21.00 varje dag. Alltid en början.

Tack och god natt!

Kommentera här: