Full fart

Med full fart inledde vi denna vecka och en hyffsat okej natt lade vi bakom oss. Ibland har jag typ glömt bort hur natten varit när jag vaknar och tänker efter men just inatt minns jag blöjbyte, kiss på golvet, lite gallskrik som lugnades med dubbla matningar men ändå okej antal sömntimmar. Det är kul hur en "okej natt" definieras numera. Glad för det lilla osv...

I vilket fall har det simmats idag. Cornelis var verkligen vild i vattnet och sprattlade och plaskade och jagade boll och dök. Det var på håret att han blev för trött på slutet men nappen förlängde toleransen något så vi kunde vara med även på sista sångmomentet.

Efter simningen sov C som en stock i två timmar och jag och svärmor åt då lunch ihop i lugn och ro. Eftermiddagen spenderade vi sen i Bagarmossen och hemma var vi inte förrän 17.30 och då däckade C igen en längre stund. Det tar verkligen på krafterna att vara ett litet vattendjur!
(null)
Här på kvällen har vi nu lekt på C:s rum, sjungt den fantastiska visan "Sov du lilla videung" typ 87 gånger och sen tog jag tv-kväll efter att C somnat. 
  
1 Phar:

skriven

Helt ok, man ska vara trött efter ett träningspass!

Kommentera här: