Söndagsbestyren och sisa simmet

En vanlig helt superskön söndag har vi haft. Känns som en evighet sedan som det bara var jag, Nicklas och C en hel dag. Började dagen med sovmorgon gjorde jag också då N tog med sig lillis upp vid 7.30 och så kunde jag sova vidare! DETVARSÅSKÖNT!!! Lägg sen till att Nicklas gjorde frukosten och att jga hann ta ett rätt långt bad innan vi kickade igång dagen på riktigt så förstår ni att jag var rätt så himla nöjd.
 
Storhandling på Willys blev sen dagens första aktivitet. Den andra blev hemmalunch med nya smaker, dvs Cornelis fick testa en ny smak "majs och sötpotatis" i puréform. Det var satan så sött kan jag tycka så inte så konstigt att det slank ner med god aptit. Även en majskrok fick han i sig den lilla gourmanden. Det känns kul att han, peppar peppar, nu verkar tycka det är rätt smarrigt med smakportioner. 
Den tredje och sista aktiviteten för den här lilla familjen denna söndag blev babysim. Det var kursens sista tillfälle och tyvärr även den tråkigaste då det var en instruktör som inte alls var lika bra som den vi brukar ha... Men men, bada fick vi göra alla tre och C tycker ju att det är kul att plaska så det bekom nog inte honom. 
 
Ny vecka stundar, lite förädragrupp, lite jobbmöte och lite lugn hoppas jag då jag till helgen som kommer skall jobba både lördag och söndag. 
 

Kommentera här: