Pusschockad

(null)
Alltså kan man annat än att bli glad av att vakna upp bredvid mjölkdreglande och pusschockad bebis? Nä jag tror inte det. Det som idag skulle bli en lugn dag blev ändå rätt händelserik med härlig dagspromenad och fika med Johanna som äntligen kommit hem från sin långsemester. På eftermiddagen kom sen syster och åt middag hos oss innan sin träning. 

Jag tror Cornelis fortfarande var lite trött idag efter gårdagens heldag och sov både länge i vagnen på dagen och sen ett par omgångar under eftermiddagen för att sen somna för natten redan 21.30. Eller han sover iaf nu tre timmar senare så jag hoppas det betyder natten.  (null)
Jag skall inte jinxa men det hade nästan varit mysigt om han vaknade snart, om bara för 10 minuter, för har liksom inte kramat klart honom idag känner jag. Det går inte att få för mycket av den varan. (Nu kommer han väl vakna om 10 minuter och inte somna om igen bara för det). (null)

Kommentera här: