Fredagsmyz

Det blev en rätt trivsam fredag ändå trots avsaknad av plan. En rätt "svenne-bananig" sådan men ändå.

Efter att hemmet liksom frodats till en översvullen soptipp den senaste veckan blev det operation städning innan vi satte igång det klassiska myzet. (null)
Det är ändå jäkligt mycket härligare att korka upp en flaska vin när hemmet är i "feng shui". Hade mer känts som nån form av ohälsosamt leverne om den korkats upp i ovan nämnda röra. (null)
(null)
(null)
Flyttade även tillbaka bordet som stått på andra längan sedan nyårsfirandet. Det tillfredsställde, för stunden, mina ständigt kliande fingrar efter att göra om hemma.

Lägg märke till man senaste loppisfynd. Den lilla vita skålen med lock som jag skall ha sockerbitar i. För visst finns det väl iaf NÅGON som vill ha det i sitt kaffe/té fortfarande. Och sen det rätt hiskeliga svanfatet som jag på något sätt ändå fann trevligt. (null)
Efter lite smaskande på chips, druvor och vin serverade Nicklas, lagom till Talang (ja ni hörde rätt TALANG) sin italienska pytt. Jag måste erkänna att jag på äldre dar nu underhålls av dessa klassiska tv-program som underhållning. Fick även en tor i ögat när den lilla söta 7-åringen dansade breakdans (helt klart Cornelis fel). 
Så, inget Stureplan denna helgen heller men det gjorde å andra sidan inte jättemycket.
1 phar:

skriven

J A G tar/har alltid tagit/kommer alltid att ta socker i mitt te....

Svar: Visste väl att jag inte köpt den i onödan!
Emma Lindén Öhling

Kommentera här: