Glamourens fredag

Fredag och inställda planer, hängde tillbaka partystassen och drog på mig mjukisbyxorna igen. Sedan igår har C sin första "mancold" och det har gjort att vi både igår och idag fått ställa in det som stod på agendan. Trist men behövlingt. Vem vill liksom åka på en fest där glitter och glamour utlovats när man kan kan spraya näsdroppar likt fyrverkerier i en näsborre lika stor som ett knappnålshuvud, på någon som för övrigt blir arg som ett bi när det sker. Ens hjärta går ju sönder dock när det kommer små hostningar och snörvlande från någon som inte ens är kapabel att snyta sig om man så ens håller näsduken framför honom. Vi tackar just nu snorsugen (ni hör ju glamouren på den) för att iaf kunna lägga ner den lilla snorkråkan på ryggläge för lite sömn när han inte kräver att vara i famnen. 
 
Efter att ha varit vaken under större delar av dagen somnade han som en stock under 1,5h mitt på mig och jag förmådde mig inte att förflytta mig så nu har jag typ nackspärr och bruten höft efter att typ halvlegat i skräddarställning i sängen under tiden. 
Men vad gör man inte för de små liven... (null)

 
 
 

Kommentera här: