Nämen hallå där!

Nämen hallå där. Vilka ni nu än är som läser. Tänk att jag fortfarande efter alla dessa bloggår ändå nån stans tänker att en vacker dag så kommer det trilla in en massa nya läsare... Men bloggar håller väl typ på att dö ut så vem försöker jag lura. Plus att det kanske bör finnas något roligare att läsa om än min vardag och lite bättre bilder än den tarvliga mobilkameran. Sååå jag nöjer väl mig med er 30-40 stycken som ändå roas, stör sig, i brist på annat läser här. 

Denna veckan startade lite i raketfart efter att vi haft en förkylningsvecka som mynnat ut. BVC, Läkarbesök, södermalmslunch, promenad till Sickla och lite inköp för nytt pysselprojekt jag dragit igång, middag i Nacka där en ny liten människa flyttat in, storhandling (vi köpte 240st blöjor, fyi) och nu är det redan torsdag. Kanske inte låter mycket men för att typ inte göra något alls på dagarna annars så är detta bra gjort. 

Att vi förärades med lite vinterlandskap var ju inte heller helt fel. Snälla låt oss ha detta krisp ett par veckor nu! (null)
Måste börja komma upp tidigare på mornarna snart för det är då himlen är som vackrast. 
(null)
(null)
Det känns fortfarande som att föräldraledigheten inte riktigt har börjat på riktigt än. Såg framför mig hur jag tidigt i ottan gick upp för att slå på kaffet, sömndrucket sätter på nyhetsmorgon och sedan börjar rodda dagen. Nicklas försvinner till jobbet och jag och C tar oss ut för promenad och andra aktiviteter.
Kanske kommer rutinerna in mer när Nicklas börjar jobba. Jag tror vi behöver dem, rutinerna alltså. Men att ligga kvar i sängen till 11, äta "frukost" till 12 och sen kolla Netflix ett par timmar och på sin höjd gå en kort promenad för att handla nåt kan ju också ses som rutiner. Om än lite latare sådana. Denna vecka har dock haft sina aktiviteter så tror vi chillar i soffan denna veckan ut innan vi samlar kraft för att komma igång lite mer effektivt på dagarna!
(null)




Kommentera här: