En kväll i "Kransen"

Igår så bockade jag av en milstolpe på listan "saker att genomföra för att få tillbaka en del av det gamla livet". Så vad bockades av? Jo, nämligen att jag var iväg på kvällen och Nicklas fick ta hand om nattningen av Cotten. I 90 fall av 100 så nattar jag honom via att han ammar och sen somnar i sammband med det, något som är smidigt men inte optimlat. I vilket fall så fixade Nicklas det galant, även utan ett bröst, så nu vet vi att det funkar vilket känns super. 
 
Anledningen till att jag inte var hemma vid läggning var att jag hade tagit Fatima under armen och intagit Midsomamrkransen och dess traditionella "Kransenkväll". Små fina butiker med senarelagda öppettider och reducerade priser. Trots regn i luften så var det en så härlig vårkväll.
(null) (null)
(null)
(null)
(null)
Fina saker i varenda hörn. Cornelis fick en "Emilmössa"/"skepparmössa" som inhandlades på "Vintagefabriken". Hade gärna köpt typ varenda fin barnpryl jag kom över då allt var så fint men nån måtta får det va. (null)
(null)
Vid 21.30 lämnade jag denna söderförort för en annan och åkte hem till mina killar. (null)

Kommentera här: