Måndag, tisdag, onsdag

Vi har haft ett par välfyllda dagar den här första halvan av vecka 21. Inledde måndagen med tandlökarbesök vilket gick väldigt bra och endast kostade mig 180kr. Sen hade vi tisdagen där jag var iväg på ett längre jobbmöte vilket också gick himla bra så nu känns allt lite lättare inför nästa vecka då jag börjar jobba. Tack och lov för svärmor som kunnat hoppa in och passat C nu när jag varit tvungen att åka hemifrån också.

Förutom nämnda dagsaktiviteter så har pappa även varit uppe i Stockholm på jobb så igår gick han, jag och C ner till Carnegiebryggeriet och åt middag. Himla fint att få umgås sådär lite spontant en vardagskväll. (null)
Idag har vi också haft det himla härligt och fått hänga på grön gräsmatta under parasoll ute i Skuru hos O och lilla N. Det är verkligen dessa dagar jag kommer minnas starkast från föräldraledigheten. De varma vårdagarna med småsvettiga bebisar som luktar mjukt av solkräm och en vän att bolla det här nya outforskade bebislivet med. (null)
(null)
(null)

Kommentera här: