Veckan som gått

Veckan rullar på, vi har hämtat oss från tågresan och njuter nu av ett soligt Stockholm. Livet blev liksom typ 100% enklare sen vi slapp klä på C en massa kläder, trycka ner i åkpåse och ha stenkoll på att mössan sitter kvar.  (null)
I tisdags jobbade jag och tog cykel till mötet. Det var en sån frihetskänsla att rulla ner för backarna och sen längs med Söder Mälarstrand. Jag fick en liten aha upplevelse på något sätt att jag faktiskt bor i denna fina stad. En hatkärlek har jag till Stockholm men dagar likt dessa så älskar jag den. (null)
(null)
Igår hade vi en mysdag jag och C. Han har varit lite kinkig de senaste dagarna så försökte ta det någorlunda lugnt. Han fick göra sin favoritsyssla i världen, att bada, och han är verkligen en fisk i vattnet. Det var lika varmt ute som inne så det fick bli utomhusbad! (null)
(null)
(null)
Idag, torsdag, har vi följt med Nicklas till jobbet och hängt på inspelningsplats hela dagen. En del av mig längtar verkligen tillbaka till jobbet samtidigt som en annan del av mig bävar inför jobbstart om två veckor. (null)

Kommentera här: