Exakt detta...

...har jag längtat SÅ mycket efter. 
(null)
(null)
Morgonstund när solen fortfarande ligger lågt över Södermalm och allt är tyst förutom kaffekokaren som puttrar. (null)
(null)
Sen en lugn frukost efter att C somnat om vid 09 där man får äta precis exakt det man själv vill. Denna morgon hittade jag till min stora lycka två croissanter i frysen och till dessa blev det mangosmoothie, ägg, grape, kaffe och egengjord äppelmust. (null)
Syster ringde på dörren strax innan lunch och vi gick och förtidsröstade. Sen blev det båten över till söder och lunch på "Kaffe Rang", som kanske är ett av mina favoritställen för lunch/fika/Aw för tillfället! (null)
(null)
(null)
Ett söderbesök är inte fulländat utan att kika in på statsmissionen. Cornelis blev ett par silverkängor rikare för vem vill inte glida runt i ett par silverdojjor när höstrusket tränger på. Sen att dem inte matchar till tusen till hans retrobrallor det är en annan femma. (null)
Innan denna njutiga onsdag tog slut och vi promenerade hem så ville ett gäng tjejer fota Nicklas och Cornelis. "Vi fotar folk som verkar intressanta". Själv fick jag stå vid sidan av men det gör jag så gärna och njuter av mina intressanta killar. (null)

Kommentera här: